Co w Si-Mi piszczy? Zmiany, rozwój i bardzo dobre kreowanie wizerunku marki!

Jakiś czas temu pisałam o Si-Mi w kontekście ich biznesowej filozofii. Od początku robiło to na mnie duże wrażenie. Dlaczego ponownie dotykam tego tematu? Bo Si-Mi właśnie się zmieniło. Nie tylko wizualnie – w galerii możecie zobaczyć kampanię wizerunkową marki z Emilią Nawarecką w roli głównej. Podejście biznesowe marki ma dzisiaj okazję zaprezentować się w pełnej krasie. Nowa strona Si-Mi to przede wszystkim dobry jakościowo design, bardzo intuicyjna architektura strony i wiele technologicznych rozwiązań zastosowanych w przemyślany sposób. Po co? Aby zakupy w sieci ułatwić i skrócić drogę dotarcia klienta do wymarzonego produktu. Bo ponad 230 nowych produktów (ubrań i dodatków) to ogromna oferta. I warto klientowi uprzyjemnić zakupy w sieci. Nowa strona to nie tylko tradycyjny sklep online. To także wizerunkowa wizytówka marki Si-Mi. Oferta marki została podzielona tematycznie, można skorzystać z sugestii stylisty online, można także w łatwy sposób dotrzeć do ubrań, które pojawiają się w kampanii wizerunkowej – na podstronie, na której możecie zobaczyć sesję z Emilią Nawarecką jest odnośnik do selekcji wszystkich ubrań, które w tej sesji się znalazły. I na sam koniec coś, co dla mnie jest chyba najważniejszą informacją związaną z marką Si-Mi. Twórczynie marki, Mona Kinal i Anna Hałas-Krawczyk stworzyły zespół projektowy, złożony ze świetnych projektantów. W skład tego zespołu wchodzą Rafał Michalak (połowa duetu MMC), Natasha Dziewit, Pjotr Górski i Michalina Szurgot. Każdy z projektantów wnosi unikalny styl do kolekcji Si-Mi i myślę, że jest to idealne rozwiązanie skierowane w kierunku klientów marki. Każualowy, ale i buntowniczy klimat marki w punkt wpisuje się w to, co robi każdy z projektantów.

Sama kolekcja, to przede wszystkim świetnie uszyte, dobrej jakości, pod każdym względem, ubrania. I  każda kobieta znajdzie dla siebie swoje Si-Mi. Czy będzie to prosta, bawełniana sukienka z frędzlami (mam i polecam), czy będzie to bardzo grandżowy w stylu, przeskalowany sweter, czy też wreszcie brawurowa, skórzana kurtka z frędzlami… Marka oferuje swojemu odbiorcy prawdziwą wolność wyboru, zgodnie ze swoim hasłem kampanijnym. Może chodzi tylko o ubrania, ale nadal będę twierdzić, że im więcej  tego typu projektów i profesjonalnego podejścia do tematu kreowania marki modowej na rynku polskim, tym lepiej dla odbiorców mody polskiej. 

Kampanię wizerunkową Si-Mi popełnili:
Zdjęcia: Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Talents
Stylizacje: Aśka Ciesielska / Van Dorsen Talents
Modelka: Emilia Nawarecka / D’Vision

Dla ciekawskich film zza kulis sesji.
YouTube Preview Image

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *