Not All Off / Fashion Philosophy Fashion Week Poland – część 2.

Piątek (28.11)  rozczarował nas namacalną nieobecnością projektanta (lub choćby modeli i modelek) w ramach prezentacji Jeremy Scott dla firmy Adidas. 1Z0-450 examsTłumy oczekujące na pokaz były znaczne i kompletnie nieświadome tej nieobecności. Wcześniej spotkało mnie jedno miłe zaskoczenie i przynajmniej jedno dramatyczne rozczarowanie innego rodzaju. Przyjemnym zaskoczeniem był pokaz Łukasza Stachowicza, 23. letniego absolwenta SAPU, laureata Cracow Fashion Awards w kategorii Kolekcja Roku 2011 za “Lamperię”. Jego nowa kolekcja pod nazwą “Robinson” to  wyobrażenie wschodnioeuropejskiego młodzieńca z początku XXI wieku na temat tego, w co mogli być odziani rozbitkowie z transatlantyckiego statku na początku poprzedniego stulecia, plus kilka bardzo atrakcyjnie wyglądających much. Cała kolekcja wykonana jest z naturalnych surowców (len, bawełna, jedwab) i sprawia wrażenie dopieszczonej w najdrobniejszych szczegółach (wspaniałe zaczepy na szelki, na przykład, które w obliczu braku szelek wydały mi się jeszcze bardziej interesujące). 1Z0-450 exams Absolutnym rozczarowaniem był natomiast pokaz Aleksandry Kmiecik, tegorocznej absolwentki łódzkiej ASP, której (znacznie lepszy, choć mniejszy) pokaz mogliśmy oglądać podczas Gali Dyplowej pierwszego dnia imprezy. Skandaliczna jakość surowców i wykonania ( odklejające się rąbki spódnic, tak, odklejające, bo sprawiały wrażenie przyklejonych na taśmę klejącą) sprowadzała dziwne grymasy na twarze zagranicznych gości pokazu i przysłoniła całkiem spójny choć niezbyt oryginalny zamysł kolekcji, podobno stawiającej na kobiecość w formie czystej i nieskażonej. Piątek przyniósł nam również pokazy Michała Szulca, który pomimo kilku niewypałów ( np. ewidentnie za ciasnej w biodrach sukienki w kolorze nocnego morza, widocznej na pierwszym zdjęciu poniżej, czy lampasów optycznie zwężających biodra w sylwetkach z obszerną górą) był przyjemny, choć nie tak elektryzujący jak ten sprzed pół roku, oraz jubileuszowy pokaz marki MMC, tworzonej prze duet absolwentów łódzkiej ASP : Ilonę Majer i Rafała Michalaka. Na swe piętnastolecie projektanci zafundowali nam dobrze znane kombinacje nowoczesnych tkanin i skór naturalnych w formach nadających sie do noszenia. Nic nowego (choć cielisto-biały zestaw z ostatniego zdjęcia po prawej stronie wciąż nie daje mi spać), za to w świetnej, optymistycznej oprawie (balony, confetti, uśmiechy), która w ultra-konkurencyjnym, nerwowym klimacie Tygodnia Mody okazała się na wagę złota. Jako ozdoba pokazu i ambasadorka marki wystąpiła Joanna Horodyńska, która zapewniła gromkie brawa zamykając poczet modelek.     adres domowy autorki: http://laexpress.pl/

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *