Tomato / Delikatessen / Jesień-Zima 2012/2013

Andre Lisowski, twórca marki Delikatessen po raz kolejny udowadnia, że męska koszula nie jest ani nudna, ani zwykła. Z pozoru klasyczne elementy garderoby męskiej nabierają wyrazu przez detale, którymi projektant je okrasza.

Koszule z plisowaniami czy kieszeniami po bokach, bloki kolorystyczne, grubo tkane swetry, postarzone grube tkaniny drelichowe – wszystko to (i jeszcze więcej innych detali, których nie sposób wymienić) sprawia, że te ubrania nie są zwyczajne. Marynarki czy spodnie grają nie tylko rozbudowaną paletą kolorów, ale także fakturą tkanin. Spodnie marki Delikatessen mają wyjątkową konstrukcję – ich tył jest skrojony z jednego kawałka tkaniny, dodatkowo z przodu mają wpuszczane kieszenie, krojone ze skosu, zapinane na guziki – niby drobiazg, ale znaczący w zalewie oklepanych już fasonów. Andre Lisowski wprowadza do męskiego krawiectwa odrobinę zabawy, niby poważne elementy męskiej garderoby stają się lekkie, a przy tym nadal zachowują swoje funkcje. Kolekcja „Tomato” marki Delikatessen to idealna propozycja dla facetów, którzy nie chcą ubierać się sztampowo, ale nie mają odwagi (czy też nie znają się zbytnio na modzie), aby zaszaleć i zmienić swój wizerunek.

Zdjęcia: Stanisław Boniecki
Włosy i Makijaż: Emil Zed
Stylizacja: Andre Lisowski
Modele: Pat Pietrzak, Stephen Hartog i Maciej Viktor Zdziech


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *